Makkelijk, voordelig, compleet en flexibel
Abonnementen
Tip:
Een vitamine, supplementen abonnement is de ideale manier om een gezonde gewoonte aan te leren. Wanneer je een abonnement afsluit, worden je supplementen per post thuisbezorgd.
Leg je supplementen op een zichtbare plek, zodat je ze elke ochtend ziet liggen. Vervolgens neem je je dagelijkse kruiden, mineralen en vitaminen met gemak elke dag in en geef je je lichaam dat beetje extra wat het nodig heeft om goed te functioneren.
Neem nu een abonnement en profiteer daardoor van kortingen, de juiste samenstellingen en gemak!
Je bent bewust bezig met je lijf en je gezondheid en ondersteunt deze o.a. met kruiden, vitaminen en mineralen. Maar door werk en privézaken kom je er soms gewoon te laat achter dat je supplementen bijna op zijn, waardoor de balans verstoort raakt. Met een Fyto-abonnement hoef je hier geen zorgen meer om te maken. Kies een perfect samengesteld abonnement en ontvang automatisch jouw geselecteerde kruiden, mineralen en vitamines thuis. Altijd voldoende voorraad zodat je lichaam in balans blijft en je hoeft nooit meer om te kijken naar de betaling hiervoor.
Voordeel van een abonnement
Voordelig: Altijd minimaal 10% korting en gratis bezorging
Totaal: uitgebalanceerde pakketten en dosering om het gehele lichaam te ondersteunen
Gemakkelijk; altijd automatisch de juiste hoeveelheid ontvangen
Flexibel: je kunt je abonnement op elk moment stopzetten of wijzigen
Hoogste kwaliteit; Fyto-life werkt alleen met de beste producten en juiste samenstellingen van de producten.
Vitaminen, mineralen en kruiden
Vitamines zijn voedingsstoffen die we iedere dag binnenkrijgen met onze voeding. Je lichaam heeft ze nodig voor groei, ontwikkeling en voor je gezondheid.
Het lichaam kan mineralen en spoorelementen niet zelf aanmaken. Je moet ze daarom binnenkrijgen via je eten en drinken. Er zijn essentiële (onmisbare) en niet-essentiële mineralen en spoorelementen. Voor essentiële mineralen en spoorelementen bestaan aanbevelingen voor wat je elke dag nodig hebt.
Fytotherapie is dus het gebruik maken van planten en kruiden om zieken te behandelen. In de Fytotherapie wordt gewerkt met gedroogde kruiden, kruidenextracten en tincturen. Meestal worden deze gebruikt om organen te versterken, ontgiftingsprocessen aan te zetten of bepaalde functies te remmen.
Zo kies je voor een abonnement met Fyto-Life
- Kies ‘Abonneer “bij het abonnement dat je wilt bestellen.
- Vul je persoonlijke gegevens en dan wordt het een week voordat de volgende termijn ingaat naar je toegestuurd.
-
Afslank abonnement
€115.00 Incl BTW / 2 maanden Nu abonneren -
Detox abonnement
€47.00 Incl BTW / 3 maanden Nu abonneren -
Zwangerschap abonnement
€90.00 Incl BTW / 2 maanden Nu abonneren -
Pollen abonnement
€110.00 Incl BTW / 2 maanden Nu abonneren -
Winter Weerstand abonnement
€59.00 Incl BTW / 2 maanden Nu abonneren -
Anti-stress abonnement
€50.00 Incl BTW / 2 maanden Nu abonneren -
Gewrichten Abonnement
€58.00 Incl BTW / 2 maanden Nu abonneren -
Daily Support Abonnement
€75.00 Incl BTW / 2 maanden Nu abonneren
Veel gestelde vragen
Hieronder vind je meer informatie over abonnementen. Kun je het antwoord hier niet tussenvinden of heb je een andere vraag, neem dan contact met ons op via info@fytolife.nl.
Waarmee kan ik betalen?
iDEAL is een handig en betrouwbaar online betaalsysteem, dat is gekoppeld aan het internetbankierprogramma van je bank.
Automatische incasso (SEPA)
Bij betalen per automatische incasso geef je ons toestemming om het geld door de bank van je rekening te laten schrijven. Zelf hoef je er dus niets voor te doen. De afschrijving vindt een paar dagen na ontvangst van het pakket plaats. Je kunt automatische incasso altijd stopzetten of ongedaan laten maken door je bank.
Kan ik mijn abonnement ten alle tijden stopzetten?
Ja of uw pakket moet al verzonden zijn.
Hoe krijg ik toegang tot mijn account?
Je kunt daarvoor op de website inloggen bij Mijn account
Mijn abonnementsbestelling is al verzonden. Kan ik nog annuleren?
nee, dat gaat helaas niet meer.
Hoe wijzig ik mijn abonnement?
In je account kun je bij het onderwerp" abonnementen" de afgesloten abonnementen inzien, deze aanpassen of stopzetten.
Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
In je account kun je bij het onderwerp" abonnementen" de afgesloten abonnementen inzien, deze aanpassen of stopzetten.
Hoe kan ik nog een abonnement aan mijn account toevoegen?
Dat is mogelijk door nog een abonnement te kiezen, deze in het winkelwagentje te zetten en af te rekenen. Ook dit abonnement wordt dan automatisch naar het afleveradres gestuurd.
Hoe kan ik een eenmalig item toevoegen aan een bestaand abonnement?
Dat kan alleen de eerste keer bij het afsluiten van het abonnement. Zowel het abonnement als het product komt in het winkelwagentje waarna de bestelling afgerekend kan worden. Daarna wordt de bestelling automatisch naar het afleveradres verzonden.
Hoe werk ik mijn verzend- en/of factureringsgegevens bij?
Daarvoor log je in op Mijn account met je persoonlijke gegevens en bij accountgegevens kun je de aanpassingen maken.
Betaal ik verzendkosten?
Bij het afsluiten van een abonnement betaalt u geen verzendkosten.
Hoe wordt mijn pakket verstuurd?
Uw pakket binnen Nederland wordt verstuurd met DHL.
U ontvangt een Track & Trace code per e-mail zodat je het pakket kunt volgen. Je ontvangt de code per e-mail wanneer het pakket vanuit ons magazijn vertrekt, richting het sorteercentrum van DHL.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Bij bestelling voor 14 uur ontvangt u meestal uw bestelling de volgende dag. Indien het erg druk is kan het een dag langer duren.
Indien u niet thuis bent wordt uw pakket naar een DHL pickuppoint gebracht en kunt u het daar binnen 5 dagen ophalen. U krijgt daar bericht van per mail.
Service van Fyto-life
Bij vragen kunt u het beste telefonisch contact opnemen of een mail sturen.